maanantai 22. joulukuuta 2014

The first few days

Saavuin siis keskiviikkoaamuna tänne Australian maalle, Brisbaneen suunnilleen 32 tunnin matkustamisen jälkeen. Olihan se rankkaa, varsinki kun tuli nukuttua ehkä semmoset 4-5 tuntia koko matkan aikana. Siihen päälle vielä kolmisen tuntia autossa istumista ja yliväsyneenä tiehen tuijottamista.. Perillä jaksoin sitten valvoa kuuteen asti illalla kunnes oli ihan pakko mennä nukkumaan, ja untahan riitti ainaki 12 tuntia.

Täällä muutaman päivän oleskelun aikana oon jo ehtiny näkemään ja kokemaan kaikkea uutta ja jännää, ja tavannu paljon uusia ihmisiä. Hervey Bay vaikuttaa olevan oikein mukava ja rento rantakaupunki. Oon aatellu olla täällä vähän reilu kolme kuukautta ja sen jälkeen sitten matkustella jonkin verran. Toki tulee tässä muutenkin matkusteltua välillä tämän perheen kanssa, yksin tai kavereiden kanssa (joita mulla ei vielä edes ole..).

Oon kerenny ottamaan jo melko paljon kuvia, joten taidan postailla ainakin näin aluksi melko tiheään tahtiin. Aikaa mulla tuntuis olevan kun ilmeisesti minun au pairin homma on erittäin rentoa! Vaikuttais siltä, että oon aika hyvän perheen napannu :-)

Tässäpä siis muutamat kuvat ensimmäisiltä päiviltä.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti