maanantai 22. joulukuuta 2014

Alku

Oon kauan miettiny, että olis mukava kirjottaa blogia. No, eipäs minun elämä ole ollut mitenkään erikoista, joten ei olis ollut edes oikeen mitään kirjotettavaa. Nyt sitten päätin tämän aloittaa, sillä minun elämässä on tapahtunut suuri muutos -muutin alle viikko sitten talveksi Australiaan! :)

Mie oon Juuli, 21-vuotias tyttö Lapista. Oon koko elämäni asunu Rovaniemellä, joten kaipasin pientä maisemanvaihdosta. ;) Minun sisko seikkaili maailmalla muutaman vuoden ja mieki päätin jo lukion ykkösellä, että lähen itekki valmistumisen jälkeen au pairiksi ja opettelemaan englanninkielen kunnolla. Valmistuminen vähän venähti, sillä vaihdoin koulua, ja aupairisuunnitelmat muuttui kun aloin seurustelemaan just ennen valmistumista. Nyt reilun puolentoista vuoden jälkeen oon yhä onnellisesti parisuhteessa. Kuitenki päätin lähteä toteuttaan unelmaani ja tällä hetkellä asun siis Hervey Bayllä, Queenslandissa ja oon au pairina australialaisessa perheessä. Mulla on tasan neljä kuukautta aikaa olla täällä ja oppia puhumaan englantia paremmin. Eiköhän siinä ajassa kerkeä ihan hyvin oppimaan kieltä ja seikkailemaanki vähäsen. :)



-Juuli

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti